Hej

Nu var det ett tag sen igen. Fan vad jag är dålig. Hahaha nej, bara väldigt seg. Pappa har haft det lite körigt nu på senaste, men har idag tagit sig i kragen för att göra ett nytt försök. Jag är som sagt stolt över honom för att han gör det.

Idag ringde jag till beroendecentrum för att kolla upp lite fakta och fick hjälp med det jag behövde. Min far hade missförstått och trott att han blir av med körkortet om han lägger in sig på avvänjning.

Pappa hade i alla fall kul på deep purple i fredags. De biljetterna blev mycket uppskattade som tur var! Jag ska nog åka hem till honom och kolla i fall han eller lillbrorsan vill följa med till IKEA en snabbis för att kolla ut en julstjärna, Den jag hade till sovrummet har gått sönder och det gick inte att byta ut lampan.

Dags för mig att dra.

Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0