Tänkte att jag kanske ska presentera mig ordentligt

Jag heter då Nelly Angelstam, fyller 21 nu i december och jag jobbar som badvakt i ett badhus i staden där jag bor. Jag har jobbat där i 2,5 år och trivs med mina arbetsuppgifter. Har dock fått reda på att jag är allergisk mot "cloorångorna" som blir i en simhall, så för att inte bli ännu mer allergisk och till slut utveckla astma så måste jag leta efter ett nytt jobb.
Jag bor i en tvåa tillsammans med min pojkvän,  sen snart 4 år tillbaka. Jag trivs jätte bra, han är underbart snäll och har hjälp mig mycket när jag har haft det svårt med pappa. Jag flyttade hemifrån 3 månader efter att jag tagit studenten, jag mådde väldigt dåligt av att flytta mellan min mamma och pappa samtidigt som jag inte kunde välja någon av dem för att bo permanent hos.
När jag inte jobbar så gillar jag att träna och att umgås med mina vänner. Att resa tycker jag också är väldigt roligt. Jag älskar att gå på bio, det är så film ska ses. Det är så mysigt att sätta sig på sin plats med något gott att äta och dricka och se en riktigt bra film. Jag var och såg new moon i fredags och tycker att de lyckats väldigt väldigt bra med uppföljaren!
Annars är jag en väldigt omtänksam person som bryr mig väldigt mycket om andra. Jag sätter ofta andra framför mig själv, och det är något jag måste jobba på. Visst är det bra att bry sig om andra, men inte när det går så långt att jag inte mår bra själv pga allt jag ska göra för andra.

Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit på så länge, men våran dator dog och jag har inte hunnit eller haft tillgång till någon annan. Har köpt mig en nya bärbar, en vit sony vaio! den är helt underbart fin och bra.
Nu står min kära kille och lagar mat, jag ska gå och hjälpa honom.

Fråga gärna om ni undrar något om mig, jag är rätt dåligt på att beskriva mig själv och gör det lättare med frågor.

Kram Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0